Monday, July 06, 2009

Хайде да си поиграем на политика

Здравейте някъде из малките часове на нощта.
С оглед на последните събития из,иначе китната ни родина,трудно мога да отложа политически пост.За тези,които не знаят,нямам пълнолетие,съответно не гласувам,но това съвсем не значи,че не ме засяга кой ще дърпа конците,поне официално.
Желанието на партиите по време на агитациите за "близък контакт" с хората беше толкова силен(смешен?),че дори плащаха за вниманието.Къде по 30лв,къде по 50лв,но хората се научиха та си вдигнаха тарифите на 100+лв.Тогава скъпите ни представители(визирам ДПС в случая) започнаха да плащат сметките на цели цигански махали и квартали,отделно им даваха пари,храна,като видяха че не става взеха,че прокараха закон за двойно гласуване за да може "сънародниците" ни от Турция да гласуват рано сутринта в южната ни съседка,та да се натоварят на 40 автобуса и да дойдат да гласуват при нас.
Резултата е,че ГЕРБ спечелиха изборите сред средна избирателна активност към 50%.Защо те?Как е възможно един военен да си играе политика,че дори и премиер да стане?Бях на предизборната им агитация тук,във Велико Търново,изслушах им речите.Нищо ново не предлагат,нищо оригинално,нищо осъществимо.Преди няколко часа даваха пресконференция на водещите по проценти партии,но единствено Станишев каза що-годе свестни работи(същият той докара и Любе на концерт,на който не можах да ида,но здраве да е).Та думите му бяха "Ние ви предупреждавахме за коалиране между Борисов и Костов,но явно не е бил достатъчно добре обяснен замисъла,с който го правим."А какъв е той?При коалиране на две,строго икономически-ориентирани партии какво се получава?Справка:сетете се докато управляваше Костов като премиер колко приватизации станаха,колко падна стандарта на живот,както и всички останали промени,от които ще си патим.По бай Тошово време всичко беше "за благото на народа",но на бай Тошо му дремеше на червената петолъчка за икономиката.Имаш си нива-имаш ядене-доволен си.Сега ще бъде има банки-нямаш пари-теглиш пари-свършваш ги-теглиш пак-все не си доволен.
Въпроса ми е в анкета,за по-лесно отчитане на мнение.
За малко да забравя.Получих няколко...да кажем не съвсем безобидни подмятания от родители на мои познати.Тези хора са симпатизанти на ГЕРБ и Синята коалиция и явно бяха провокирани от мое сдържано изказване по повод двете партии,та ми заявиха,че е редно да "си държа очите и устата затворени за политиката,докато не ми се наложи да гласувам".Аз от своя страна ги ударих с малко сарказъм,който те май не схванаха.
Въпреки,че съм напълно политически-неутрална,никой не може да ме спре да си изказвам мнението,особено щом се касае до евентуалното ми бъдеще(преди да замина към скандинавието,което пак ще стане заради некадърие на Управлението).
Извода е да последваме примера на уважаемият др.Алу и да задраскаме бюлетината в денят на изборният ден при следващите избори(които подозирам,че ще са по-скоро отколкото трябва),защото партиите все още не са заслужили уважението да зачеркнем техният номер.

Хайде със здраве и не позволявайте на никой да ви казва какво да правите.

Виолета

3 comments:

Mulder said...

Гласувай или побеждават терористите... а.к.а. турците!

Unknown said...

е аз ще гласувам,друг е въпроса че няма да ми се зачете гласа.аз упражнявам правото,което ми е дадено по конституция,не подкрепям партии.

PRODIGYFIED said...

и пак овчедушие на изборите и пак кофти избор така или иначе. Експертно правителство и нито един българин във властта може и да помогне, ако се хванат кадърни хора от отвън (ЕВРОПА!)

А нашенското гласуване е дали ще уцелиш популярните партии, или гласа ти отива в гъза на 4%-овата бариера. Принцип или смисъл - кофти избор и в двата случая.