Friday, October 30, 2009

Време дойде за първа печатна публикация

RAINING RAAAAAIN FROM LACERATED SKYYYY!
Дъждовно здравейте в хубава дъждовна вечер.

Като изключим,че днес не ми е ден и всичко,попаднало в ръцете ми,бива изтървано или изливано по мен,времето е хубаво.Тоест лошо за повечето от вас,но това са подробности.

Хубавото е,че най-сетне излезе новият брой на училищният вестник "Междучасие",с него се появиха на бял свят и първите ми публикации.ДА!Едно есе и статия с няколко снимки.
Броят е със заветен номер (6)66-ти,което само по себе си допълва труунесс-а.

Понеже съм мързел и няма да се хвана да препиша статията и есето в блога ги пускам на снимки(които се преебаха яко от светкавицата,но вие му мислете как ще четете ако ви заинтересуват).

да ми се падне да пиша религиозна статия и да ходя по църкви,мноооого яко ми беше -.-



есето,от което никак не съм доволна:




Очаквам критики/хвалби/коментари.

Другата хубава новина е,че свинското ми семейство се сдоби с нов член.



обещах и да ви покажа Пури[негово свинско величество отдясно,другото е Уини]:



Като за финал нещо любимо.



ПП:мразя готички,много ги мразя.

Пазете се от свинският грип,пийте чай и до скоро.
Виолета.

6 comments:

Mulder said...

Готичките - лесна работа. Въже, кашон и във влака за Плд. Свиневъдничка! Бравос! По бай Тошуу време щеше да изхранваш някой район на БГ! А да и честито иницииране в капиталистическата манипулативна система наречена журнализъм. Фашист.

PRODIGYFIED said...

поздравления, дано стане честа практика тва :)

финала също е добър

мълдър, кефиш ме с тоя коментар :D

Д-р АЛУ said...

Браво,моме. Давай смело. Искаме моар публикации.
seа-грух фтв.
Опьйетхххх!!!

Unknown said...

HORGH!

PRODIGYFIED said...

славата на Хоргх се носи бързо

overdemanding fanbase requires a post about that guy (in teh newspaper)!

Роарз!

Unknown said...

хаха мно ясно,само дето няма да ми дадат.виж,за концерт на мардук и вейдър по-може да пиша :D живот и здраве...