Tuesday, May 25, 2010

Какво ново

Лаптопа ми умря.След преинстал реши,че няма да иска да буутне,та сега събира прах и чака да отиде на сервиз.Същевременно аз и сложната ми персона агонизираме на пц-то без кадърна музика,комикси,е-книги и обичайните занимания от лаптопа,като зоната около пц-то е милитаризирана от мен и кораба майка,та който спечели се урежда с комп.Идилия.
Четири дена никакво мърдане от нас,заради пороите и жегата.
Изгледах целият първи сезон на The vampire diaries,който признавам,започнах твърде скептично и от крайна скука,но пък се оказа,че главната актриса е българка,та го доизгледах с удоволствие.
А морските ми свинчета са не по-малко отегчени от жегите,което съвсем ме обезсърчава.
ПП. Да се отбележи,че пиша дневен пост.
ПП2.Никак не съм доволна от тазгодишните групи на Каварна рок феста.Хубаво Корпиклаани,ама що траш тройката на рождения ми ден -.-

Ето ви нещо весело като за финал.



Виолета

No comments: