Friday, April 30, 2010

Мразя камери

...особено,ако стоя пред обектива -.-

Днес ми се наложи да дам две интервюта в телевизия Евроком по повод историческа конференция и мнението ми за Втората Световна война.За щастие и двете предавания бяха на живо,няма да ме видите,няма и какво да се види.
Две приятни седмици минаха в награждавания за какво ли не[вече дадох поръчка за 5 рамки] и ми е интересно,какво ли ще последва за десерт,тъй като всеки знае,че прекалено хубаво не е на хубаво.

Изчезвам за гейм-вечер.

Виолета.

1 comment:

Halinor said...

"Mr. Moony presents his compliments to Professor Snape, and begs him to keep his abnormally large nose out of other people's business.

Mr. Prongs agrees with Mr. Moony, and would like to add that Professor Snape is an ugly git.

Mr. Padfoot would like to register his astonishment that an idiot like that ever became a professor.

Mr. Wormtail bids Professor Snape good day, and advises him to wash his hair, the slimeball."— J.K.Rowling


това беше цитатът, който ми излезе, когато ти прочетох поста.
няма да ти казвам в каква истерия изпаднах <4334872364846587