Friday, June 25, 2010

Първа изложба!

[малко със закъснение отбелязвам,но..]ФАКТ!

На 21.06.2010г. в изложбената зала в училище се събраха,крайно изненадващо за мен,хора,които изпълниха,съвсем не малкото пространство.Имаше представители от общината,регионалната библиотека "П.Р.Славейков",Европейския център,местните вестници и радио,както и ученици,учителски колектив,кораба майка с дядо ми и разни други хора,чиите имена така и не запомних.
Изложбата се състоеше от 25 авторски фотографии,като имаше нескромно представяне,за което настояваха някои от преподавателите ми,за което им благодаря безкрайно[колкото и да не понасям похвали в мое присъствие].Давах поне 3 интервюта,в които повтарях горе-долу едно и също и които се появиха в вестникарските броеве на следващия ден.
Снимков материал от събитието ще кача скоро,надявам се.Трябва първо да ми изпратят снимките,което е сложната част.Поне ще видите един от изключително редките случаи,в които нося нещо различно от черни дънки и тениска.
--------

...дори не мога да опиша,колко завиждам на завършилите,на които не им се налага да търпят двуседмичният Ад в края на годината,когато училището се превръща в стоково тържище,на което всеки е с претенциите си и все даскалите му виновни.Трагедия,ви казвам.
Но сме на финалната права.Само още 3 дена остават,след което пълна летаргия цяло лято.Да му мислят тия,дето ще ходят по уроци.Аз пари за глупости не давам.
[още повече,че матурите по БЕЛ са на ниво 4-ти клас]


До скоро.
Виолета

No comments: